קליניקה ברחובות

מיכל מילר

שמי מיכל, אני פסיכולוגית חינוכית מומחית ובמהלך לימודי פסיכותרפיה קוגנטיבית- התנהגותית (CBT). עבדתי בשירות הפסיכולוגי של עיריית רמת- השרון במשך כ-10 שנים. במסגרת זו עסקתי בטיפול בילדים, מתבגרים ובהדרכות הורים, יעוץ לצוותים חינוכיים בבתי ספר ובגנים ועריכת אבחונים פסיכולוגים ופסיכו- דידקטים. כיום אני עוסקת בעיקר בתחום הטיפול- אני עובדת בפנימיית יום "גן ונוף" בפתח תקוה ובקליניקה ברחובות.
במהלך עבודתי כפסיכולוגית אני נפגשת עם מגוון רחב של אוכלוסיות ומטפלת בטווח רחב של בעיות כגון: ויסות רגשי והתנהגותי, מיומנויות חברתיות, הפרעות חרדה, דכאון, משברי חיים ועוד. אני מאמינה בטיפול אינטגרטיבי מותאם אישית עבור כל מטופל, תוך שילוב בין הגישות הדינאמיות לבין גישות מעולם ה-CBT.



גלית לוין

שמי גלית, בעלת תואר מוסמכת MA בטיפול באמצעות הבעה ויצירה ובוגרת התכנית התלת שנתית ללימודי פסיכותרפיה גופנית נפשית מבוססת מיינדפולנס. בנוסף אני מדריכה מוסמכת לאומנות לחימה ומשלבת בטיפול תנועות מעולם אומנויות הלחימה, צ'יקונג, נשימה מודעת והזמנה לקשיבות תוך הקשבה לצרכי המטופל/ת על מנת ליצור מענה מיטיב ומותאם עבורו/ה. אני עובדת במסגרת החינוך המיוחד ומטפלת בעיקר בילדים ונוער בעלי לקויות למידה רב בעייתיות המתמודדים עם חרדות, ADHD, קשיים רגשיים, קשיי וויסות, מצבי משבר וסיכון, ועוד.


ד״ר ענבל חת

שמי ענבל חת ואני בעלת תואר שלישי בנוירופסיכולוגיה ומומחיות בפסיכולוגיה שיקומית. את הדוקטורט עשיתי באוניברסיטת העיר ניו-יורק והוא דן בשינויים תלויי גיל בזיכרון. עם חזרתי ארצה עשיתי חלק ניכר מההתמחות במסגרת השירות הפסיכולוגי החינוכי של עיריית תל-אביב, שם טיפלתי בילדים ובני נוער שלמדו במסגרות של החינוך המיוחד ובמסגרות רגילות. יש לי ניסיון רב בתחום לקויות למידה והפרעת קשב וריכוז והשלכותיהם על התנהגות ילדים ובוגרים, בביה"ס, בעבודה וביחסים חברתיים ובין-אישיים. חלק משמעותי מעבודתי הוא הדרכות להורים שלעתים קרובות מוצאים עצמם נבוכים מול קשיי ילדיהם. הגישה הטיפולית היא שילוב של עקרונות דינאמיים עם שיטות טיפול קוגניטיבי-התנהגותי מהגל השלישי (ACT, AEDP)


ריקי וויסקוף שריר

שמי ריקי, אני פסיכותרפיסטית קוגניטיבית התנהגותית (CBT) מוסמכת מטעם מכון פסגות לפסיכותרפיה, בעלת תואר שני בייעוץ חינוכי (M.A) וניסיון עשיר בעולם החינוך והטיפול הקוגניטיבי התנהגותי. מומחית לטיפול פרטני בילדים ונוער, להדרכת הורים, להנחיית קבוצות וייעוץ לצוותים חינוכיים ולהורים.
אני מאמינה גדולה בכוחותיהם המופלאים של הילדים והנוער ליצור שינוי משמעותי בחייהם, לגלות את מעלותיהם וחוזקותיהם מגיל צעיר, לפתח חוסן פנימי וחיצוני, רווחה נפשית ותחושת מסוגלות יציבה ומובילה להמשך חייהם הבוגרים.
התהליך הטיפולי המעמיק שאני בונה עבור הילדים משלב הדרכה הורית, שכן אני מאמינה שההורים הם המטפלים הטובים ביותר לילדיהם. כל ילד וילדה הם עולם ומלואו וזו זכות גדולה עבורי לגלות יחד איתם את עולמם הפנימי ואת כוחותיהם הייחודיים ולסייע להם בתהליך ההתמודדות עם קשיים ואתגרים.
לאורך השנים, זכיתי לטפל במגוון רחב של אוכלוסיות ובטווח רחב של קשיים ואתגרים. אני בעלת ניסיון רב בטיפול בקשיי וויסות רגשי והתנהגותי, חרדות ודאגות, קשיים בקשב ובתפקודים הניהוליים, רכישת מיומנויות חברתיות, התמודדות עם קשיים חברתיים ודחייה חברתית, העלאת דימוי עצמי וגופני חיובי והתמודדות במצבי משבר והתנהגויות סיכון.
בעבודתי הטיפולית אני משלבת כלים מעולמות הטיפול הקוגניטיבי התנהגותי והפסיכולוגיה החיובית ונעזרת באמצעים יצירתיים וחווייתיים מגוונים ליצירת טיפול אינטגרטיבי המותאם לצרכי, גיל ואישיות המטופל/ת.